onsdag 5 december 2007

Rätten att blogga

Morén har givetvis redan börjat ifrågasätta den här bloggens existensberättigande. Han menar att mitt liv inte är nog intressant att skriva om, och givetvis har han en poäng. Visst händer det spännande saker på Coop, inte tu tal om annat, men allmänintresset är väl sådär.

Detta är dock inget som bekymrar mig nämnvärt, det är bara att hitta på saker. Hittepå och stölder ska denna blogg byggas av. Och sen krydda hela tillställningen med Morénanekdoter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just här ger jag dig fullständigt rätt Jan. Jag gillar din ambition och tycker den ska premieras. Morén vill med sin, ibland väl framsynta ärlighet, säkert dig allt gott. Men ibland, kan den typ av ömsesidiga destruktiva kärlek ni sprider runt runt i er omgivning bidra till en avstannande utveckling och och osund atmosfär. Ha det i åtanke. Allt gott och lycka till.

Med vänlig hälsning
Niclas

Anonym sa...

Jag tycker att det här med en blogg var en jävligt dålig idé. Att den till för stor del handlar om mig är en ännu sämre idé. En riktigt jävla dålig idé helt enkelt.

Vänliga hälsningar