onsdag 5 december 2007

Skrivkramp

Vet inte riktigt vad jag har tänkt mig att skriva om här i denna nya skapelse. Antagligen vardagliga saker som saknar allmänintresse. Och om Morén. Jag ska skriva mycket om min kamrat Morén. Det kommer han att gilla.

Morén har varit min bästa kompis sen tredje klass. Under mellan och högstadiet spenderade jag nog mer av min vakna tid hemma hos familjen Morén än vad jag gjorde hemma. Det roliga i det hela är dock att vi nog aldrig har pratat om nått djupare än fotboll, Rocky, musik och hur irriterande folk är. Och det är gött så. Har dock svårt att se två tjejer med liknande bästislösning.

1 kommentar:

Joffa sa...

Jag och Morén har ju pratat om att luncha nån dag då det känns ju bra att veta vad jag ska prata med honom om! Rocky, fotboll, musik och irriterande människor, det ska jag väl kunna klara av!