måndag 10 mars 2008

Lika som bär



Foto: Markus Tiburzi

17 kommentarer:

Anonym sa...

De här damerna skrämmer mig lika mycket i vuxen ålder som de gjorde hemma på mammas gata när jag var liten och sprang vettskrämd åt motsatt håll. (och jag var ändå en rätt modig liten tjej) Fan, det är som att tiden har stått still i 20 år.

Anonym sa...

Jag har en strömbackaskolkatalog från 1992. Då var det en något kortare frisyr som damerna delade.

JanneP sa...

Hur har jag missat dem i alla dessa år, det undrar jag..

K-riz sa...

hmmm vem äre?

JanneP sa...

Vem av dem?

K-riz sa...

Hojn till höger....och vänta nu hojn till vänster me...

Anonym sa...

Varning för känsliga: De skred även fram i en permanentad frisyrform på 80-talet. Brunkräm, vita Nivealäppar och blå ögonskugga, cigg i handen och jävligt sur min. Ni förstår att man tog till flykten, va?

JanneP sa...

Jenny: Låter ruggigt....

Krille: Jag tror hon till vänster är syrra med hon till höger. Men det kan vara tvärtom.

K-riz sa...

Jaaaa okej...men vad heter dom här smaskiga bären då?

JanneP sa...

Ska du ha deras telnr också?

K-riz sa...

Gärna...det har ju funkat förr.

K-riz sa...

....men vem äre då?

Anonym sa...

Den ena är Susanna och den andra borde då vara Charlotta men det vete tusan vem som är vem egentligen.

Anonym sa...

Vänster är Charlotta, höger är Susanna. Går inte att ta fel

Anonym sa...

Vaddå lika som bär o s v........ tjejen till höger lutar sig mot en spegel, ju.

JanneP sa...

Deras eller våran höger?

K-riz sa...

Kan jag få numret då? / K