torsdag 20 mars 2008

Äntligen!!

Nu kan jag äntligen skriva ett inlägg som alla bloggare av rang har om sina besökare. Antalet är väl inte så intressant, jag tycker det är roligare och kolla vart ni håller hus.

Bloggen har klart flest besökare från Piteå, vilket ju känns logiskt. Stockholm kommer som god tvåa, inga konstigheter där heller då halva Piteå bor där.

Sen blir det lite knepigare. Har läsare i Öjebyn, vilket känns märkligt. Lite som att folk från Dödsstjärnan skulle läsa Luke Skywalkers blogg. Sen tror jag inte jag känner någon i varken Örekeljunga eller Melbourne.

Om man kollar på sökord så är det absolut vanligaste "Josef Eriksson +blogg". De söker alltså Joffans blogg men hittar min. Det kan nog jämföras med att söka efter småmynt i soffan men hitta en femhundring.

Men snart är det över.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Melbourne, det är genom Evil.

Ibland händer det att jag surfar på jobbet.

Joffa sa...

Så det är till din blogg alla mina läsare försvinner för jag verkar då fan inte ha en enda!

jeps sa...

Hur gör man för att kolla det här?

JanneP sa...

Usch, det är en vetenskap som jag satte min Webmaster Nicke på att lösa. Men Analyticz på google ska man börja med.

K-riz sa...

Får jag ingen cred där din snåle jävel... "lägg allt i samma mapp" - för fan janne! / Krille.