torsdag 10 april 2008

Omröstning!


Krille "K-riz" Jonsson blev lite avundsjuk på uppmärksamheten som Morén får här och efterlyste en tävling om sig själv. Men jag kör en omröstning istället:

Vilket är det bästa smeknamnet på Krille?

1. Escobar. (Efter att han gjort självmål i en skolturnering i innebandy, det enda målet vi släppte in..)

2. Magoo. (Eftersom han är halvblind och gick omkring i korridorerna på Backa och missade alla söta damer som jag och Mackan spanade på)

3. Mowglie. (Uppfostrad till en tjej av sina två viljestarka systrar..)

4. Krypet. (Tror det är Käse som satt den, klart populärast utanför den närmsta kompiskretsen..)

5. K-riz. (Hans egna ghetto-namn som han skaffat för att få vara med Peza.)

EDIT

Nr 5. K-riz är struken ur omröstningen och ersatt med:

6. Patrik. (Efter hans enorma likhet med Fame Factory-kämpen Patrik Rasmussen(?) )

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar den nya riktning som din blogg har tagit i och med det sista inlägget!

Jag röstar på Escobar eftersom jag kommer ihåg att han blev arg när vi kallade honom för det.

Anonym sa...

och jag efterlyser en ny chans att vinna Morén-bilder. kanske lite naket nästa gång?
/anteonthewebb

Asanka sa...

Måste även jag rösta på Escobar.
Dock var styrningen magiskt vacker...

K-riz sa...

Jag röstar på Göte.

K-riz sa...

I umeå kallades jag för stoffe och när jag var i piteå senast kallade wää mig för K-raaz. Jag gillar den sista mest och vill hädanefter att ni alla ska kalla mig för just det.... eller så mr. cool. hehehehe....hehe...

JanneP sa...

Patrik! Hur kunde jag glömma Patrik!?!?!

Caroline sa...

Jag lägger definitivt min röst på Patrik. Hur kunde du glömma? Klassiskt.

flinkosevic sa...

Vem fan är Andres Escobar? Måste ha varit före min tid.

K-riz sa...

Vart är Dangerman? / Dangerman

Joffa sa...

Flinko nu skämmer du bara ut dig, trist! Jag röstar för övrigt på ShedSeven, varför är inte det med? mIRC-namn är ju dom allra finaste!

JanneP sa...

Du avslöjar ju dig själv när du vet förnamnet Flinko.

flinkosevic sa...

Det var halva meningen, Janne. Snarare så att Josef skämmer ut sig, den jäveln

flinkosevic sa...

nu lät jag arg igen

Anonym sa...

Trodde han var Krypet med hela svenska folket...

JanneP sa...

Det har aldrig riktigt slagit i märmaste kompiskretsen av nån anledning...

Anonym sa...

Det är nog för att det finns en sån mångfald av bra smeknamn att välja bland.

Varför blev jag aldrig kallad för "greven". Jag försökte verkligen.

JanneP sa...

Svårt att säga. Tror det är ditt ovanliga efternamn som gör det. Du har som alltid kallats någon varit på det.