tisdag 25 maj 2010

Röd är inte en färg, det är en livsstil

För någon månad sedan fick vi via jobbet fylla i en enkät som skulle visa hur naturligt service minded vi var. Det var flervalsfrågor av typen "Vad skulle du göra om du såg en snorunge på stan som tappade en glass" osv.

Idag fick jag traska in till chefen för att få reda på mitt resultat.
Man kunde rankas som Röd, Gul eller Grön.
Där Röd var lägst på skalan.

Mitt resultat?

Om jag säger så här: Det är numera inte bara politiskt jag är rödast på Coop.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Sjukt roligt. Vad skulle du göra om du såg någon snorunge tappa en glass?

/Bryngel

Anonym sa...

Inte bra, Janne... Gjorde för övrigt ett liknande ett test i vintras om hjälpsamma spelare (typ att hjälpa mig att plocka bollar). Du fick samma resultat i mitt test!

/ Almen

JanneP sa...

Så länge det inte var min unge skulle jag bara försöka dölja mitt hånleende. Vill dock poängtera att chefen tycker jag är grön när det kommer till kritan.

Morén sa...

Jag tror att Almen hade blivit rankad som blå i det där testet.

Kommentarer om att jag också hade blivit blå undanbedes.

JanneP sa...

Udden är Udden.