måndag 28 februari 2011

Hej hej hallå dagboken

Jag är i Stockholm just nu. Det är en väldigt stor stad där det bor massor utav folk. En gång var jag i London, det var en jättestor stad, men Stockholm är nog den näst största staden jag varit i. Här är alla stressade och bryr sig bara om sig själva, det har jag sett på tv.

Det är ganska roligt att vara i Stockholm tycker jag, lite som att resa in i framtiden och se hur det kommer att vara i Piteå om två år. Till exempel så skriver jag det här dagboksinlägget på en så kallad iPad. Det är som en liten dator eller som en iPhone gjord på 90-talet. I Stockholm har alla en sån.

Snart ska jag och äta lunch med skjutjärnsreportern Camilla Sundell. Då måste jag åka tunnelbana. Jag tycker det är lite läskigt att åka tunnelbana för jag tror att alla vill råna mig och för att folk tittar så konstigt på en när man hälsar på dem.

Nä nu är det bara två timmar till lunch, så jag måste stressa iväg för att hinna i tid!

Tjohej!

1 kommentar:

Anonym sa...

som jag skulle vilja se dig hänga i baren på Riche med backslick och Armani...
/ante