onsdag 16 februari 2011

Mobilrensning

Det här med att driva en blogg på heltid, jobba på Coop på sidan om samt att vara välavlönad innebandyspelare är inte alltid så lätt, varken tidsmässigt eller inspirationsdito.

Det händer helt enkelt att man får idéer som skrotas, ibland pga tidsbrist ibland pga dom helt enkelt är ganska dåliga.

Men vafan. Sedan när har bristande kvalité stoppat något från att publiceras här?

Jag ger er härmed bloggar som den senaste tiden förlorats någonstans på vägen.

Idé: Kolla på Foppas comeback tillsammans med Foppa - surrealism på David Lynch-nivå
Fail: Gillade David Lynch-vinkeln, föll mest på att den blev inaktuell.
Slutsats: Långt ifrån världsomvälvande, men helt klart publiceringsbar.


Idé: Parkeringskaos på Coop. Nå jävla nötter som ställt sig i tre rader i mitten av parkeringen. Spenderade lejonparten av en lunchrast åt att sitta och vänta på en upplösning. Den kom aldrig.
Fail: Bildkvalitén. Inte för att det brukar hindra mig, men den här kan inte ens Tibban vara nöjd med.
Slutsats: Fick som sagt aldrig se vem som hade parkerat galet. Men fick en beskåda en upprörd diskussion med hajn från Pizzeria Ängeln i huvudrollen.


Idé: Skridsko på högerfoten och pil på vänstern.
Fail: Blev aldrig av. Hade varit en funktionell blogg.
Slutsats: Håller snart en presskonferens där jag meddelar att jag slutar med innebandyn.


Idé: Bild på Krille från högstadiet.
Fail: That´s just mean.
Slutsats: Bara för att det är sant betyder det inte att det är roligt.


Idé: Håna Foppa för att han fick representera gamlingarna.
Fail: Om Foppa är gammal, hur JÄVLA gammal måste inte jag vara då.
Slutsats: Bara accpetera det faktum att man snart är hårigare på axlarna än på huvve.

2 kommentarer:

K-riz sa...

Det där var innan jag hittat joga bonito.

JanneP sa...

och Zumba.