tisdag 2 februari 2010

5 - Stämmer exakt.

Fyllde just i en enkät för jobbet, vi ska tydligen analyseras för att se om vi är bra eller inte.

Enkäten bestod av 26 olika påståenden och man skulle kryssa hur väl de stämde in på en själv. Svarsalternativen var:
1. Stämmer inte alls
2. Stämmer mycket lite
3. Stämmer något
4. Stämmer mycket
5. Stämmer exakt

Första frågan: Andra människor frågar mig varifrån jag får all min energi.
Svar: Gjuten 5:a

Andra frågan: Jag skulle kunna beskrivas som en mycket livlig och engagerad person.
Svar: Återigen en klockren 5:a

Jag kommer varva den där enkäten som ingenting.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Carro kan inte kommentera //The xx

Morén sa...

Nu måste du lösa det här så att Carro kan kommentera!

Anonym sa...

Nu då?? /Carro

Anonym sa...

Hahaha! Nu funkade det. MED Safari och inte Firefox. Nu jävlar Janne ska det kommenteras!

JanneP sa...

Bra Bryngel!!

Anonym sa...

After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are
added- checkbox and from now on every time a comment is added
I recieve 4 emails with the same comment. There has to be a means you
are able to remove me from that service? Thanks!

Take a look at my blog; Jackpot 6000 free

Anonym sa...

Thanks for finally writing about > "5 - St�mmer exakt." < Loved it!

Have a look at my site - jackpot
6000