tisdag 9 februari 2010

Kodnamn från förr

Grävde härom dagen i minnesbanken efter kod/smeknamn på tjejer från förr. Är besviken på hur få jag kom på:

Snubbeltjejen (Som snubbla framför Krille. Vi övertygade honom att det var för att hon var kär i honom. Sen lurade vi i honom att hon hade vigt sitt liv åt judendomen. Oklart varför)

Plan B (Som var lite lik men inte riktigt lika snygg som en annan tjej)

Popsångtjejen (Varje gång man passerade henne skulle man börja sjunga på Popsång av Hardy Nilsson)

Jag vet ju att det var fler, men kommer inte på. Krille, hjälp mig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Sjukt kul =) Vi hade samma system.

Carro

Anonym sa...

"Den lilla söta" hahaha... det var ju Mackans prospect som han aldrig vågade hälsa på.

Sen kanske Zardins borde vara med på listan. Kommer inte på nått mer med gå in på Okob´s hotmail så kanske det finns något göttigt där!

/ K

JanneP sa...

Vad hade vi för lösen?

JanneP sa...

Vem var "Den lilla söta"?, klockan vill inte ringa där. "Tjorvens piece of ass" fanns väl också, men tror det var ironiskt.

K-riz sa...

Den lilla söta var Mackans tjej. Jag minns inte vad hon hette men jag minns att vi alltid hetsade Marcus att hälsa när vi gick förbi henne. "Ska du inte hälsa?"

Hahaha...

JanneP sa...

Känns som jag är så nära att komma på vem det är. Frustrerande.