onsdag 17 februari 2010

Ja de verkar knåpa ihop en festival i Göteborg i år igen..

7 kommentarer:

Joffa sa...

Jo, men den verkar inte bli särskilt intressant. Varför bloggar du inget om dom svenska OS-gulden?

Morén sa...

Den verkar inte bli särskilt intressant?

Anonym sa...

The XX spelar alltså även i Gbg och inte bara i Malmö.

Carro

JanneP sa...

Moren: Lyssna inte på Josef.

Carro: Kan vara en klubbspelning på Debaser Malmö, festivalband gäller.

Joffa sa...

Du hörde rätt Morén. Okej Pavement skulle jag vilja se, men i övrigt var det väl inget att höja på ögonbrynen åt?

JanneP sa...

The xx och Girls är de som är intressanta än så länge.

Anonym sa...

GIRLS o snubbarna i Real Estate är vänner, och om jag inte missminner mig totalt, har de även turnerat med varandra. det jag vill säga är att gillar ni GIRLS, kommer ni med största sannolikhet även fatta tycke för Real Estate. Jag har sett båda banden live många gånger och jag blir aldrig besviken.