tisdag 27 april 2010

Carlos the cat

Är i veckan kattvakt åt farsan som begett sig till Sveriges framstjärt.

Jag tror katten heter Findus men eftersom katter inte bryr sig om sånt så kallar jag honom för Carlos. Carlos the cat.
Carlos the cat & Janne the fox

Efter en ganska tung inledning med fotattacker och nattjamande så trodde jag att vi igår hade hittat harmoni i vår samvaro. Ett antagande som Carlos idag raserade helt genom att kräkas upp morgonens Whiskas med laxsmak på min fotpall.

Thankyouverymuchkattjävel.

"Katt I Bokhylla" (Ej att förväxlas med Björn Ferrys "Penis I Vas")

Edit: Pillesnas i vas är det korrekta namnet. Hela skillnaden.

3 kommentarer:

Mudde sa...

Carlos är ju så söt! Han skulle få kräkas på min fotpall när han vill.

Förresten, Penis i Vas? Det namnet gör ju konstverket ännu sämre.

http://www.heidiandersson.com/default.asp?oewcmd=36&sid=47&pageid=24998&path=5081%2C4194&aid=31

JanneP sa...

Ferry är alltid steget före, pillesnas i vas, 3125 spänn. Gillar att du sitter på jobbet och googlar "Pillesnas i vas"

JanneP sa...

Sen så var det ju din föredetta fotpall han kräktes på, så du kan känna dig lite hedrad.