tisdag 20 april 2010

Lite Stockholmsbilder

Foto: Markus Tiburzi
Måndag: Mumford & Sons. Lika bra som varmt. Enda besvikelsen var att de inte spelade Winter Winds. Var rutinerad nog att gå och pissa under en av de nya låtarna, alla var inte lika förutseende.


Tisdag: Riktigt jobbig dag. Trampade runt på Söder och kändsispottade Dilba, Eagle Eye Cherry, Rongendahls och Sanna Bråding. Blev så tagen att jag var tvungen att svalka mig med en strö.


Tisdag: Det är allmänt känt att det ser sjukt coolt ut att röka på bild. Nu är det även bevisat att jag är regeln som bekräftar undantaget.


Onsdag: Middag hemma hos familjen Granström/Nordenhäll. Bjöds på spaghetti & köttfärssås, öl och GT. Allt norrlänningar behöver för att umgås.

Fortsättning följer.

7 kommentarer:

Maria sa...

Fick du önska maträtt eller hade du bara tur?

JanneP sa...

Av någon anledning verkar folk tro att man inte kan bjuda mig på nå avancerad mat.

Anonym sa...

Måste kommentera maten hemma hos G/N. Enligt Johan så gillar du mest gamla klassiker... Nästa gång ska du få något riktigt avancerat och lyxigt. Det lovar jag.

Kajsa

JanneP sa...

Jag är svag för klassikerna, det ska erkännas. Och det var grymt.

haaal sa...

mmmm, winter winds.

Anonym sa...

Du är undantaget.
/CarrO

JanneP sa...

Sajudetju.