söndag 13 januari 2008

Krille gör en Krille



Jag har känt Krille sen tredjeklass. Och ända sen jag spikade igen målet på första rasten ute på Djupviksskolans grusplan så har jag varit lite av en idol för honom. Eller idol och idol, kanske mer den storebror han aldrig fick. Uppfostrad av två äldre systrar som han är.

Det har varit ganska oskyldigt men ändå smickrande. Om jag tex har sagt att nån film eller skiva är bra så jag han genast hängt på i hyllningarna. Köper jag ett nytt klädplagg så tar det oftast inte många dagar innan Krille dyker upp i ett likadant.

Och nu när jag har börjat blogga så kommer givetvis Krilles blogg som ett brev på posten.

Men ingen är gladare än jag. Gå in och läs på http://k-riz.blogspot.com/ för killen är faktiskt sjukt rolig.

7 kommentarer:

K-riz sa...

Ta bort hitlerbilden stalin! Dessutom hade jag vans före dig.

JanneP sa...

Undra om ögonbrynen kommer från Rosas eller Jannes sida av släkten.

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på att fler fd klasskamrater ska börja blogga. Morén?
Har du färgat brynen själv k-riz eller är det gw som har varit hjälpsam? ♥

Anonym sa...

Jag var ungefär tre år före dessa grabbar att skaffa blogg. För 2½ år sedan la jag ner den.

Nu satsar jag helhjärtat på att, istället för att ha en egen blogg, kommentera i Jannes.

Krille! Du måste göra så att alla kan kommentera i din blogg. Fråga Janne hur man gör, han har alltid varit duktig på datorer.

K-riz sa...

Hur gör man? och kan man göra så att alla musikfiler hamnar i samma mapp?

JanneP sa...

Flytta till "Musik". "JA"

Anonym sa...

Alternativt kan man tycka att en sådan flitig kommentator som Morén bör ha en reggad identitet.