tisdag 7 december 2010

Vill DU ha biljetter till PHC Vs Teg?

Lyckades härom veckan under något oklara omständigheter vinna 10 st biljetter till Piteå Hockey. Nu faller det sig så olyckligt att jag inte kommer hinna använda upp alla så jag skänker därmed bort några om det är någon som är intresserad.

Skriv helt enkelt ner ditt bästa Björn "Lödet" Lavander-minne i kommentatorsfältet så har du chans att parkera din röv på de bekväma sittplatserna på LF Arena under onsdagskvällen.

(Notera hur snyggt jag värnade mig från avsaknaden av kommentarer. Om ingen skriver så beror det inte på avsaknaden av läsare utan på Lödets oförmoga att göra ett intryck på folk.)

12 kommentarer:

Björn Lindblom sa...

Jag tror jag minns att han satte ett mål på tennis mot björklöven för ett X antal år sen..

Ida sa...

Har inget minne, så får ingen biljett. Pyntar julgranen istället.

K-riz sa...

En gång så spelade jag innebandy mot Mats, Björn och Käse. Skoja inte att Käse var lyrisk då! / Krillster

JanneP sa...

Söt-Björn: Skrev till dig på Boken, i nuläget har du inte svarat.

Ida: Uppskattar att du kommentarade, du är mer kompis än vad Morén & Josef någonsin kommer bli. De jävla snyltläsarna.

Krille: Ja du hämtade ju nyss biljetter. Vi säger grattis grattis!

Anonym sa...

Jag drömde en gång att inte Björn, men Mats Lavander, var en organtjuv som arbetade tillsammans med Sanna Nielsen.

Räknas den historien?

/Bryngel

Ps. Jag har för övrigt alltid tyckt att Sanna Nielsen är så skenhelig.

JanneP sa...

Carro: Du får en biljett till PHC:s nästa hemmamatch.

Skenhelig men lång på rikt.

Ida sa...

Ibland får man ställa upp för en medmänniska helt enkelt. (Eller så är din blogg den enda externa sida som chefen inte spärrat för mig än)

JanneP sa...

Jag väljer att ignorera din parantes.

Unknown sa...

Ho ho ho. Jag gillar att det var Mats och inte jag som var organtjuv i drömmen. Jag har för övrigt många minnen om mig själv men biljetterna är ju numera värdelösa......synd.

Unknown sa...

Ganska få kommentarer. Lite trist. Beror nog på min oförmoga...

inte Björn sa...

Nu blir det ändå ganska många kommentarer. Jag minns att Björn var jätteduktig, häftig, snäll, smart, snygg, rolig, ödmjuk, omtänksam och allmänt bra. Det minns jag tydligt.

JanneP sa...

Här händer det saker i efterhand må jag säga.