fredag 14 januari 2011

De säger ju ändå aldrig sanningen

Sven-Erik Österberg verkar om jag har förstått det hela rätt vara favorit till att efterträda Mona Sahlin på posten som ordförande för Socialdemokraterna. Nog för att de söker en person som når ut genom medierna, men det är ändå något som gör mig osäker..

Thomas Quick? ---------- Sven-Erik Österberg?

Personligen tycker jag Veronica Palm känns som ett bättre val. Och det baserar jag helt på icke politiska grunder. Inte korrekta sådana i alla fall.

2 kommentarer:

Cia sa...

Sant Jan. Det är ändå kört. Har alltid varit kört och jag hoppas det förblir kört.

Anonym sa...

Hahaha!

Har länge funderat varför ingen har reagerat att det är ju lika Sven-Erik Österberg och Thomas Quick är lika som bär.
Bilder där han har öppen mun blir än mer lika. Som den här: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01069/12s34-osterberg-37_1069070w.jpg

Varför ber ingen snäll jävel inom partiet att han rakar sig och byter glasögon?