torsdag 13 januari 2011

"Kärt" barn har många namn

Jag började spela innebandy organiserat när jag var 15 vårar gammal. Det var inte tokvanligt med plast då. Det i kombination med vissa framgångar på plan samt en i övrig slätstruken personlighet gjorde att jag blev "Han som spelar innebandy, du vet". Nu är det förhoppningsvis bara 11 matcher kvar av plastkarriärn så jag har tagit mig friheten att spåna lite i kommande benämningar.

"Moréns kompis"
Att vara god vän med den egentliga stjärnan både i bloggen och på plan är få förunnat. Det som talar mot är Moréns vilja att leva i enskildhet uppe på gräddhyllan.
Sannolikhet: 10%

"Han som flytta ut i en stuga mitt i ingenstans"
Känns kanske osannolikt vid första anblick, men sanningen är att nu när de har lättat på strandskyddet så är jag bara ett bygglov, en fungerande vattentoalett och en Real Doll ifrån en flytt.
Sannolikhet: 40%

"Han på Coop som kollar så konstig på en"
Beror i så fall på att jag misstänker att det är snatteri i görningen. Inte på något annat. Jag lovar.
Sannolikhet: 70%

"Han lilla tjocka"
Längden är inte så mycket att göra åt, gener osv. Sluta träna i kombination med fortsatt skrovkonsumtion kommer dock garanterat att sluta med viktchock. Om ni inte tror mig är det bara kolla hur det såg ut efter ett halvårs skadefrånvaro

Och då ska man ha i åtanke att jag var typ 23 då.
Sannolikhet: 95%

3 kommentarer:

Ewa sa...

Så. Efter ett halvår är det godbajs till korv. HA! WIN! #koktblomkål

JanneP sa...

Nu förstår jag inte? Jag kommer aldrig, ALDRIG, sluta äta korv eller bacon.

ewa sa...

Vi får alla krypa till korset en dag jan. Medelåldern går inte att ignorera.