måndag 18 april 2011

Carro och tidsmaskinen

Om man analyserar den här bilden lite närmare så inser man det sensationella i det hela. Nämligen att tidsresor är möjliga.

För här är det uppenbart (häpp!) att Uppskjutet inte bara har färdats uppåt, utan också framåt.
I tiden.
Och att den förvandlade Carro till en 50-årig kommunalarbetare.

(Det här inlägget har inget att göra med att Carro i söndags ställde in vår planerade brunch och därmed lämnade mig med ett lager av nyinhandlad sojakorv, soltorkade tomater samt brieost som jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra med. Det finns ju kött liksom.)

Tack till Jenka för bilden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stephen Hawking, Janne. Stephen Hawking. / K

JanneP sa...

"rullstol" är ordet som saknas.

Anonym sa...

Haha. Den förtjänade jag. Kul att fokus på bilden flyttade från Jenka till mig, annars är det alltid hon som ska vara värst.

/Bryngel

JanneP sa...

Hon uppdaterar sin blogg, så jag lämnar henne i fred.