tisdag 12 april 2011

Vasa? Musiktips? Ja om ni tjatar så..

Vi kan ju börja med skivan Passive Me, Aggressive You av The Naked And Famous.
Sen så har ju Popsicle släppt en ny skiva.

Ni orkar inte med ett helt album? Okej jag förstår.
Då föreslår jag Stornoway - Fuel Up, första versen är magnifik, tonsatt nostalgi.

Mer? Jajaja. Ni får väl en hel jävla playlist då.
Jakob Hård. 102 låtar for your pleasure.

Ni orkar inte med musik? Men ni sa ju just?
He gå då å tjorva.
Då bjuder jag på ett lästips istället.
Min vän och nytillträdda livsmentor Ante "Silverräven" Thunholm går lös på nutidens prestationshets. Mycket läsvärt då Ante, tillskillnad från mig, behärskar det här med att uttrycka sig i skrift.

Läs, nicka igenkännande och fortsätt sedan med ditt liv som att inget har hänt.

6 kommentarer:

bobo sa...

http://www.mymorningjacket.com/mails/circuital114.html

JanneP sa...

Ska du förhandsbeställa deluxeversionen av skivan?

Bobo sa...

hehehe

JanneP sa...

Hehehehe...

Syns det här till höger nu?

Anonym sa...

Vänster

JanneP sa...

Här uppe till höger på startsidan alltså. Hacker jag.