onsdag 20 april 2011

Så, låt oss snacka affärer

Morsan är nu hemma och välmående efter den solstolsrelaterade skada hon ådrog sig när hon var i Spanien och förminskade arvet. Men eftersom farbror (eller tant, här är vi inte sånna) doktor har ordinerat ett lugnt leverne ett tag framöver så passade jag på att sätta henne i arbete.

Resultatet har ni här och jag tänkte att någon kanske är intresserad av att köpa dem.
Foto: Markus Tiburzi
Halsbandet är 40 cm långt. Armbandet 17 cm. De stora örhängena är ca 3 cm i diametern, de små 2 cm.

Foto: Markus TiburziFoto: Markus Tiburzi
Jag tänker mig kanske 250:- för armbandet, en femhunka för halsbandet och säg 200:- för ett par örhängen. Men vill någon betala mer så är jag inte den som är den.

Intresserad? Maila mig på jangpersson@hotmail.com

4 kommentarer:

Greta sa...

hehehe

JanneP sa...

Du inser väl att det där innebär att jag måste stänga av dig från kommentarsfunktionen Greta?

Greta sa...

Får man kvitto vid köp eller är det en "hobby" verksamhet?

JanneP sa...

Endast kontanter och ett handslag.