lördag 2 februari 2008

Det här med uppdateringar

Alltså, jag har ju varit patetiskt dålig på att uppdatera på sistone. Har lite körigt med renovering av huset och så. Inga konstigheter egentligen, men ändå lite dåligt.

Samtidigt så har jag fått en massa positiv respons på bloggen, vilket givetvis är roligt, men det borgar ju för en viss prestationsångest.

Det har kommit till min vetskap att Moréns bästis Emma läser min blogg. Och det om något ger mig ångest. För hon är nämligen briljant. Jag kan bara drömma om hennes formuleringsförmåga. Sen är hon easy on the eyes också. Orättvist.

Fylleinlägg ska inte censureras tycker GW:s blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle gärna vilja ha din förmåga att få en tallrik spruckna bullens med bröd att se sådär läskande aptitlig ut på bild. utan ketchup, till och med! magiskt.

JanneP sa...

Allt handlar om detaljer.