onsdag 20 februari 2008

Top tre drömtjejer när jag var typ 13

Zara Zetterqvist: Hon var nr ett, inte för att hon var snyggast, utan för att hon kändes som den man hade störst chans att bli tillsammans med. Hon var lika gammal som en själv, sen verkade hon ju så trevlig och jordnära i Tre Kronor.

Alicia Silverstone: Slog igenom i Aerosmith-videon Crazy tillsammans med Liv Tyler. Kan fortfarande dividera med Mackan om man såg hennes underkläder i slutscenen på Clueless. (Som vi givetvis såg på bio..)

Mädchen Amick: Jag vågade sällan se Twin Peaks, lite för läskigt för mig. Men när jag väl vågade kika fram från kudden så belönades jag med Mädchens sköna uppsyn. Tror fortfarande jag hade större chans på henne än vad Krille hade.

2 kommentarer:

K-riz sa...

I think not my friend...I think not...

Anonym sa...

Alicia är så söt så jag dör.