torsdag 21 februari 2008

Saknar min dator

Min dator och jag kommer inte alltid överens. Jag tycker den är långsam och sjukdomsbenägen, och den tycker nog att jag är en ignorant partner som inte vet hur jag ska behandla henne.

Men som Eken brukar säga: Man saknar inte kon förrän båset är tomt.

Har varit utan min egen dator i snart över en vecka nu, och saknaden börjar bli svår. Mest saknar jag all musik som finns på den, men saknar även att kunna ladda över bilder från mobilen.

Har några riktigt sköna bilder på Wää som kräver publicering.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om bilder. Det här är de finaste hundbilderna i... Ja egentligen bara DE FINASTE HUNDBILDERNA. EVER.
http://ihasahotdog.com/
Ps dina sambosar kom förbi idag. har du också såna dära skitsnygga byxor? Jag tror att det framkallar värsta babemagnetismen med såna.

Cissi sa...

Hej! Kul att få en skymt av dej idag, det var ett tag sen... Kan passa på att berätta att jag tjuvläser din blogg ibland, får mig ofta ett gott skratt:) Hoppas att ni har det bra i "huset som gud glömde" eller "drömkåken" som du kallar den. Hälsa sambosarna!