onsdag 24 augusti 2011

Coopkonst

Idag har jag inte så mycket jobbat som jag har skapat. Resultatet blev som ni ser nedan Coopkonst av den allra finaste sorten. Ett slag rakt i solar plexus på belackarna som hävdar att jag inte har någon kreativ ådra samt de trångsynta svennar som påstår att man inte kan skapa konst med mat. Till de senare säger jag bara att allt som BERÖR är KONST!

Tre sorters choklad el. Afrodite

Höstgult i maj(s) månad

Prisskyltar frågar ni (och min chef) då. Du ser ingen prislapp på Mona Lisa svarar jag er.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert!!! /Annso

JanneP sa...

Som en morgondag.

Frida sa...

Du kan sova gott i natt efter att ha gjort världen till en vackrare plats. Vackert Jan. Vackert! :D

JanneP sa...

Äsch Frida, jag gör bara det vilken annan genialisk konstnär som helst hade kunnat göra med lite övning.

Bobo sa...

http://fotografiska.eu/Museet/Utstaellningar/The-Invisible-Man

JanneP sa...

Missa du mig i drickahyllan alltså?